Diesel Bike - Utolsó kommentek
blfr4@https://blog.hu
©2024 blog.hu
https://dieselbike.blog.hu/2012/11/04/36_dairal/full_commentlist/1#c18788961
Válasz erre: 36. DaiRal
2013-01-13T01:00:49+01:00
2013-01-13T01:00:49+01:00
akos27
http://blog.hu/user/176082
Oktatnivaló a kitartásod, stílusod és az életfelfogásod. Gratulálok.
https://dieselbike.blog.hu/2012/11/04/36_dairal/full_commentlist/1#c18724452
Válasz erre: 36. DaiRal
2013-01-07T00:49:22+01:00
2013-01-07T00:49:22+01:00
sörci
http://blog.hu/user/81038
Nem semmi figura vagy! :-)<br />
Tetszett az írásod, és gratulálok a járgányhoz!
https://dieselbike.blog.hu/2012/11/04/36_dairal/full_commentlist/1#c18217542
Válasz erre: 36. DaiRal
2012-11-05T10:48:57+01:00
2012-11-05T10:48:57+01:00
plzltn
http://blog.hu/user/528111
<a href="http://dieselbike.blog.hu/2012/11/04/36_dairal?fullcommentlist=1#c18216453" class="reply_nick_652874" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 18216453 );">@hpapagaj</a>: Köszönöm szépen! Igen TB cikként láthattál az első részeknél, hisz kezdetben a blog egyességben a TB-vel egy sorozat megjelentetése céljából indul, pont ezért az "index.hu" médiabirodalomban nyitva meg a blogot. (Sajnos az egyesség később felbomlott) Az előbbiek miatt TB pontosan tudja, hogy elkészült, és külön is jeleztem azt. Viszont nekem ezennel nincs több tennivalóm.<br />
<br />
Hogy legközelebbi projektemet TB-n, vagy egyáltalán indexen belül olvashatod e, azt nem lehet tudni, reménykedjünk benne. Szeretném felhívni a figyelmed, (jóindulattal) van élet az index.hu-n kívül is, nem is akármilyen irodalmi minőségű. Inkább azt tudom tisztelettel javasolni, ha érdemesnek tartasz olvasni, akkor engem kövess -- valahol megtalálsz mindíg! :-) (honlapom)<br />
<br />
Egyébként még egyszer nagyon köszönöm a figyelmedet, és a kommenteddel az arról tett jelzésedet. :-) :-)
https://dieselbike.blog.hu/2012/11/04/36_dairal/full_commentlist/1#c18216453
Válasz erre: 36. DaiRal
2012-11-05T06:09:46+01:00
2012-11-05T06:09:46+01:00
hpapagaj
http://blog.hu/user/652874
Én az első bejegyzéstől olvaslak, hát elkészült végre. :) csak gratulálni tudok.<br />
<br />
Nem is tudom hol akadtam rád, szerintem egy totalbike vagy totalcar cikkben? Nem kéne nekik is szólni, hogy kész? <br />
<br />
Mindenesetre ha új projektbe fogsz azt küld be ide is, mert szívesen olvasom az új projekteket is a jövőben.<br />
<br />
Minden jót!
https://dieselbike.blog.hu/2012/11/04/36_dairal/full_commentlist/1#c18216332
Válasz erre: 36. DaiRal
2012-11-05T02:23:03+01:00
2012-11-05T02:23:03+01:00
Bence507
http://blog.hu/user/390912
Gratulálok hozzá! Csupán pár hónapja akadtam a blogra, de azonnal végigolvastam az elejétől kezdve. Szép lett nagyon, csodás dolog lehet látni a _saját_ motorod :)
https://dieselbike.blog.hu/2012/08/25/34_az_utolso_csavar_is_a_helyen_befejezodott_az_epites_resze/full_commentlist/1#c17648660
Válasz erre: 34.Az utolsó csavar is a helyén (befejeződött az építés része)!
2012-08-28T15:24:54+02:00
2012-08-28T15:24:54+02:00
tiger1342
http://blog.hu/user/283205
EZAZEZAZEZAAAAAAZ!!! :)))<br />
Alig várom, h kész legyen! :)
https://dieselbike.blog.hu/2012/08/25/34_az_utolso_csavar_is_a_helyen_befejezodott_az_epites_resze/full_commentlist/1#c17626341
Válasz erre: 34.Az utolsó csavar is a helyén (befejeződött az építés része)!
2012-08-25T18:14:07+02:00
2012-08-25T18:14:07+02:00
hpapagaj
http://blog.hu/user/652874
Csak összeáll lassan. :)
https://dieselbike.blog.hu/2012/03/19/30_dizelmotor_a_vazaban/full_commentlist/1#c16136668
Válasz erre: 30. Dízelmotor a vázában!
2012-03-20T08:47:24+01:00
2012-03-20T08:47:24+01:00
plzltn
http://blog.hu/user/528111
<a href="http://dieselbike.blog.hu/2012/03/19/30_dizelmotor_a_vazaban?fullcommentlist=1#c16136402" class="reply_nick_652874" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 16136402 );">@hpapagaj</a>: Ami meg a szép munkát illeti: by Csabi... :-) :-)
https://dieselbike.blog.hu/2012/03/19/30_dizelmotor_a_vazaban/full_commentlist/1#c16136650
Válasz erre: 30. Dízelmotor a vázában!
2012-03-20T08:45:32+01:00
2012-03-20T08:45:32+01:00
plzltn
http://blog.hu/user/528111
<a href="http://dieselbike.blog.hu/2012/03/19/30_dizelmotor_a_vazaban?fullcommentlist=1#c16136402" class="reply_nick_652874" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 16136402 );">@hpapagaj</a>: A jó hír, hogy ígérhetem, itt a blogban (is) a hó fordulta környékén megtörténhet az első próbagurulás.
https://dieselbike.blog.hu/2012/03/19/30_dizelmotor_a_vazaban/full_commentlist/1#c16136402
Válasz erre: 30. Dízelmotor a vázában!
2012-03-20T08:16:34+01:00
2012-03-20T08:16:34+01:00
hpapagaj
http://blog.hu/user/652874
Szép munka, várjuk a folytatást!
https://dieselbike.blog.hu/2011/11/28/23_a_forma_vilaga/full_commentlist/1#c15524091
Válasz erre: 23. A forma világa
2012-01-16T09:48:23+01:00
2012-01-16T09:48:23+01:00
plzltn
http://blog.hu/user/528111
<a href="http://dieselbike.blog.hu/2011/11/28/23_a_forma_vilaga?fullcommentlist=1#c15523633" class="reply_nick_15615" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 15523633 );">@baowah</a>: ötlet-t, maradhat? :-)
https://dieselbike.blog.hu/2011/11/28/23_a_forma_vilaga/full_commentlist/1#c15523633
Válasz erre: 23. A forma világa
2012-01-16T08:50:31+01:00
2012-01-16T08:50:31+01:00
baowah
http://blog.hu/user/15615
4!
https://dieselbike.blog.hu/2011/12/22/25_nem_tudtam_hogy_a_vazepites_ennyire_bonyolult_dolog/full_commentlist/1#c15339922
Válasz erre: 25. Nem tudtam, hogy a vázépítés ennyire bonyolult dolog.
2011-12-29T14:19:28+01:00
2011-12-29T14:19:28+01:00
blue007
http://blog.hu/user/560560
Csak így tovább!<br />
Gratula!
https://dieselbike.blog.hu/2011/09/08/14_valami_kozeleg/full_commentlist/1#c15242691
Válasz erre: 14. Valami közeleg…
2011-12-17T15:32:08+01:00
2011-12-17T15:32:08+01:00
plzltn
http://blog.hu/user/528111
<a href="http://dieselbike.blog.hu/2011/09/08/14_valami_kozeleg?fullcommentlist=1#c15232967" class="reply_nick_452910" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 15232967 );">@joejoe1974</a>: legalább nem vagyok egyedül...:-)
https://dieselbike.blog.hu/2011/09/08/14_valami_kozeleg/full_commentlist/1#c15232967
Válasz erre: 14. Valami közeleg…
2011-12-16T14:13:22+01:00
2011-12-16T14:13:22+01:00
joejoe1974
http://blog.hu/user/452910
Én is szeretem a szép "hernyós" varratot a vason.
https://dieselbike.blog.hu/2011/11/19/22_szerzemenyek_nem_is_egy/full_commentlist/1#c15013315
Válasz erre: 22. Szerzemények, nem is egy!
2011-11-22T09:19:25+01:00
2011-11-22T09:19:25+01:00
Naki vagyok kerdojel
http://blog.hu/user/25066
A motorokhoz nemigen konyítok, azonban ez egy igen szép gondolat: "ha menhelyről hozunk egy kutyát, akkor valójában kettőt mentünk meg"<br />
Gratulálok.
https://dieselbike.blog.hu/2011/06/14/title_1625145/full_commentlist/1#c13913580
Válasz erre: 5. Keleti logika?!
2011-07-05T08:58:54+02:00
2011-07-05T08:58:54+02:00
plzltn
http://blog.hu/user/528111
<a href="http://dieselbike.blog.hu/2011/06/14/title_1625145?fullcommentlist=1#c13849105" class="reply_nick_273181" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 13849105 );">@wpa</a>: A folytatás hamarosan jön, és vele együtt némi gyorsulás is várható lesz a történésekben. Legalább is a nyár végéig biztosan...
https://dieselbike.blog.hu/2011/06/14/title_1625145/full_commentlist/1#c13849105
Válasz erre: 5. Keleti logika?!
2011-06-27T14:36:18+02:00
2011-06-27T14:36:18+02:00
wpa
http://blog.hu/user/273181
várjuk ám a folytatást. remélem a "pár alvás" után sikeres volt a beszerzés.
https://dieselbike.blog.hu/2011/05/11/2_resz_158/full_commentlist/1#c13478727
Válasz erre: 2. Milyen motorból?
2011-05-14T10:17:00+02:00
2011-05-14T10:17:00+02:00
We make the world a better place
http://blog.hu/user/393926
Mestermunka:<br />
<a rel="nofollow" href="http://www.youtube.com/watch?v=lTPGTliB6fg&feature=related">www.youtube.com/watch?v=lTPGTliB6fg&feature=related</a>
https://dieselbike.blog.hu/2011/04/28/cimsor_1/full_commentlist/1#c13465689
Válasz erre: 1. Készül a magyar dízel-motorkerékpár
2011-05-12T17:46:29+02:00
2011-05-12T17:46:29+02:00
waze
http://blog.hu/user/422126
szevasztok,<br />
találtam egy gyöngyszemet, lehet vele kellene felvenni a kapcsolatot, ebben egy 205 Peugeot 1.9 van.<br />
a színe sötétvörös...:-D<br />
<a rel="nofollow" href="http://www.hasznaltauto.hu/motor/egyedi/egyedi_chopper_1.9_diesel-4735615">www.hasznaltauto.hu/motor/egyedi/egyedi_chopper_1.9_diesel-4735615</a>
https://dieselbike.blog.hu/2011/05/11/2_resz_158/full_commentlist/1#c13463342
Válasz erre: 2. Milyen motorból?
2011-05-12T14:04:59+02:00
2011-05-12T14:04:59+02:00
Suttora
http://blog.hu/user/169266
Látom jobbnál jobb ötletek vannak, én a Rába D10-re szavazok :-)
https://dieselbike.blog.hu/2011/05/11/2_resz_158/full_commentlist/1#c13462590
Válasz erre: 2. Milyen motorból?
2011-05-12T12:59:28+02:00
2011-05-12T12:59:28+02:00
Psziho
http://blog.hu/user/102316
<a rel="nofollow" href="http://london.olx.co.uk/kubota-z402-used-engines-aixam-microcar-ligier-chatenet-simpa-jdm-belier-iid-167683253">london.olx.co.uk/kubota-z402-used-engines-aixam-microcar-ligier-chatenet-simpa-jdm-belier-iid-167683253</a><br />
<br />
elfektetve alacsony súlyponttal?
https://dieselbike.blog.hu/2011/05/11/2_resz_158/full_commentlist/1#c13462565
Válasz erre: 2. Milyen motorból?
2011-05-12T12:57:27+02:00
2011-05-12T12:57:27+02:00
Psziho
http://blog.hu/user/102316
mopedautó 2 hengeres lombardini v. kubota diesel?<br />
<br />
komplett gyári varióváltóval beépíthető
https://dieselbike.blog.hu/2011/05/11/2_resz_158/full_commentlist/1#c13462288
Válasz erre: 2. Milyen motorból?
2011-05-12T12:34:28+02:00
2011-05-12T12:34:28+02:00
Sztendely
http://blog.hu/user/607287
MIA diesel
https://dieselbike.blog.hu/2011/05/11/2_resz_158/full_commentlist/1#c13460209
Válasz erre: 2. Milyen motorból?
2011-05-12T08:57:11+02:00
2011-05-12T08:57:11+02:00
newtehen (egyszerű mint a faék - de működik)
http://blog.hu/user/233315
Kispolszki motor.
https://dieselbike.blog.hu/2011/05/11/2_resz_158/full_commentlist/1#c13459500
Válasz erre: 2. Milyen motorból?
2011-05-12T01:15:50+02:00
2011-05-12T01:15:50+02:00
GERI87
http://blog.hu/user/282420
"Ne feledjük azt se, mint minden bonyolult mikroelektronika, a végletekig érzékeny a vízre, ami egy motoron, lássuk be, gazdagon fordul elő."<br />
<br />
Nem igazán értem ezt a parát az elektronika végett...<br />
ha nem tudsz összehozni egy olyan burkot neki hogy ne ázzon be....akkor el se kezd az egészet szerintem:)<br />
Aminek a motorháztető alatt nem lesz baja annak a tank v. ülés alatt se ha jó helyen van!<br />
<br />
A Smart blokk meg tökéletes....ha a súly 350-re jön ki akkor az még jó, ez alá ne is álmodd a gépet.<br />
A súlypont alacsonyan van akkor nem lesz gond.<br />
<br />
"a motorvezérlő hekkelésével van a legnagyobb baj."<br />
<br />
Miért is kéne meghekkelni?
https://dieselbike.blog.hu/2011/05/11/2_resz_158/full_commentlist/1#c13459365
Válasz erre: 2. Milyen motorból?
2011-05-12T00:12:54+02:00
2011-05-12T00:12:54+02:00
Kopasz Szuzukis
http://blog.hu/user/77790
<a rel="nofollow" href="http://www.blagamotor.com">www.blagamotor.com</a> alkatrészek utolsó oldalán:<br />
<br />
Smart 800 CDI, 2004-es komplett motor eladó. Váltó, futómű, generátor, önindító, klímakompresszor, turbó, kipufogó, összes szelep és elektronika, hűtők. 6 sebességes, triptronic automata, 100%-os állapotban, működő klímával, egyben vagy alkatrészenként eladó.
https://dieselbike.blog.hu/2011/05/11/2_resz_158/full_commentlist/1#c13459069
Válasz erre: 2. Milyen motorból?
2011-05-11T23:17:07+02:00
2011-05-11T23:17:07+02:00
kkornel.dax@gmail.com
http://blog.hu/user/463810
Szia!<br />
Az AX 1.4D-ről megosztanék én is pár gondolatot veled.<br />
Nem tudom, hogy keresztbe, vagy hosszába akarod épteni?<br />
A motor mindenképpen jó alap lehet. <br />
Ha váltóját is tudod használni, akkor már 5 sebességed is van.<br />
Rendkívul gazdaságos 3.5-4.5 literből elmegy és még a kocsit is viszi autópálya tempóban.<br />
2 fajta adagolóval gyártották, bosch és lucas. A lucas halkabb járást eredményez és jobb a fogyasztása is.<br />
Elektronika a motoron csak az izzításhoz és a leállításhoz kell. Mágnesszeleppel áll le. Sajnos nincs a lucas adagolón mechanikus leállító.<br />
A melegedésre hajlamos a hengerfej, ezt általában egy plusz hőfokmérő órával és kapcsolóval szokták orvosolni, így kézzel is be lehet kapcsolni a ventillátort.<br />
Évvjárattól függően a hűtőjén van a kiegyenlítő tartály, így ez minusz alkatrész az építésnél. Ejtőtartályból simán elmegy, nem kell villanyos tápszivattyú. Mivel vezérműszíjas, így halk és kulturált járású motor.<br />
Ha 300 eKm-nél kevesebbet futott példányhoz hozzájutsz, hidegen is jól indul, akkor jó alap lehet.<br />
üdv,<br />
KK
https://dieselbike.blog.hu/2011/05/11/2_resz_158/full_commentlist/1#c13458685
Válasz erre: 2. Milyen motorból?
2011-05-11T22:34:17+02:00
2011-05-11T22:34:17+02:00
Magyar[HUN]
http://blog.hu/user/255636
<a href="http://dieselbike.blog.hu/2011/05/11/2_resz_158?fullcommentlist=1#c13458408" class="reply_nick_165952" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 13458408 );">@littlerock</a>: Ott nem gond,csak a Citroenben előtte :D
https://dieselbike.blog.hu/2011/05/11/2_resz_158/full_commentlist/1#c13458414
Válasz erre: 2. Milyen motorból?
2011-05-11T22:12:13+02:00
2011-05-11T22:12:13+02:00
Sunsertes
http://blog.hu/user/39641
Hi!<br />
Kispolák motor?<br />
Igaz nem diesel, de már készítettek belőle<br />
egyedi mocit, trabant hátsó kerékkel.<br />
Kis méret és súly.<br />
Egy kis kipuf tuning és diesel hangja lesz.<br />
:) Hajrá!
https://dieselbike.blog.hu/2011/05/11/2_resz_158/full_commentlist/1#c13458408
Válasz erre: 2. Milyen motorból?
2011-05-11T22:11:36+02:00
2011-05-11T22:11:36+02:00
littlerock
http://blog.hu/user/165952
<a href="http://dieselbike.blog.hu/2011/05/11/2_resz_158?fullcommentlist=1#c13457841" class="reply_nick_255636" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 13457841 );">@Magyar[HUN]</a>: egy motorkerékpár esetében nem zárt helyen van a blokk... esetleg egy izmosabb vízpumpa is jól jöhet...
https://dieselbike.blog.hu/2011/05/11/2_resz_158/full_commentlist/1#c13457841
Válasz erre: 2. Milyen motorból?
2011-05-11T21:18:41+02:00
2011-05-11T21:18:41+02:00
Magyar[HUN]
http://blog.hu/user/255636
<a href="http://dieselbike.blog.hu/2011/05/11/2_resz_158?fullcommentlist=1#c13457349" class="reply_nick_607082" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 13457349 );">@Tibor889</a>: Az 1,4 diesellel óvatosan,mert konstrukciós hibája az,hogy hűtési problémái lehetnek és sok motor gallyra ment a nem megfelelő tulajnál. Csak megfelelő forrásból szabad beszerezni!
https://dieselbike.blog.hu/2011/05/11/2_resz_158/full_commentlist/1#c13457349
Válasz erre: 2. Milyen motorból?
2011-05-11T20:27:18+02:00
2011-05-11T20:27:18+02:00
Tibor889
http://blog.hu/user/607082
Citroen AX, Peugeot 106 1,4 diesel! 45000-ért már találsz is a használtautón. Alu blokk, kis fogyasztás, semmi elektronika, még UL repülőbe is beépítette valami francia fószer...
https://dieselbike.blog.hu/2011/05/11/2_resz_158/full_commentlist/1#c13456403
Válasz erre: 2. Milyen motorból?
2011-05-11T18:41:27+02:00
2011-05-11T18:41:27+02:00
Gyurma73
http://blog.hu/user/151868
<a href="http://dieselbike.blog.hu/2011/05/11/2_resz_158?fullcommentlist=1#c13456069" class="reply_nick_273181" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 13456069 );">@wpa</a>: szép meló!!
https://dieselbike.blog.hu/2011/05/11/2_resz_158/full_commentlist/1#c13456119
Válasz erre: 2. Milyen motorból?
2011-05-11T18:09:56+02:00
2011-05-11T18:09:56+02:00
wpa
http://blog.hu/user/273181
<a href="http://dieselbike.blog.hu/2011/05/11/2_resz_158?fullcommentlist=1#c13456069" class="reply_nick_273181" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 13456069 );">@wpa</a>: ebben az összeállításban is vannak képek róla:<br />
<br />
<a rel="nofollow" href="http://bubblevisor.blogspot.com/2011/05/hamont.html">bubblevisor.blogspot.com/2011/05/hamont.html</a>
https://dieselbike.blog.hu/2011/05/11/2_resz_158/full_commentlist/1#c13456069
Válasz erre: 2. Milyen motorból?
2011-05-11T18:04:23+02:00
2011-05-11T18:04:23+02:00
wpa
http://blog.hu/user/273181
itt lehet csekkolni egy egész korrekt megvalósítást teljes harci díszt steam-punk vonalon:<br />
<br />
<a rel="nofollow" href="http://bubblevisor.blogspot.com/2011/05/volkscycle.html">bubblevisor.blogspot.com/2011/05/volkscycle.html</a>
https://dieselbike.blog.hu/2011/05/11/2_resz_158/full_commentlist/1#c13456062
Válasz erre: 2. Milyen motorból?
2011-05-11T18:03:44+02:00
2011-05-11T18:03:44+02:00
TSiga
http://blog.hu/user/450835
<a href="http://dieselbike.blog.hu/2011/05/11/2_resz_158?fullcommentlist=1#c13455794" class="reply_nick_151868" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 13455794 );">@Gyurma73</a>: Abból veszel egy komplett diesel motorkerékpárt....
https://dieselbike.blog.hu/2011/05/11/2_resz_158/full_commentlist/1#c13455794
Válasz erre: 2. Milyen motorból?
2011-05-11T17:26:13+02:00
2011-05-11T17:26:13+02:00
Gyurma73
http://blog.hu/user/151868
Lupo 3L TDI!
https://dieselbike.blog.hu/2011/04/28/cimsor_1/full_commentlist/1#c13392834
Válasz erre: 1. Készül a magyar dízel-motorkerékpár
2011-05-04T10:50:42+02:00
2011-05-04T10:50:42+02:00
Italian beauty
http://blog.hu/user/317777
A racionalitás itt nem kérdés.Az alkotás öröme, a barkácsolás is lényeges szempont.Én szereltem dízel motort benzines autóba, nem egyszerű, nem éri meg de érdekes.Véleményem szerint a váltó és a hűtés problémája a legfontosabb.<br />
Motornál a súly a legnagyobb kérdés, a smart motor amit Eva Track Diesel motorkerékpárba is beépítenek folyedék nélkül nem több mint 6o kg. Súlyosabb motorokkal nem érdemes próbálkozni. Van még egy indiai kocsi is , valami mopedszerű, ausztriában is kapható (haisam vagy mi a franc a neve, kb 4oo köbcentis) azt is meg lehet nézni.Ezen kívül sok generátor motor létezik de messze nem egy smart motorral talál, amúgy a váltó fogas kérdés minden esetben.Jó munkát az alkotóknak.Ha meg majd be kell jegyezni akkor Szlovákia vagy Románia alkalmas erre, bejegyzik egyedi homologálással, nem drága.
https://dieselbike.blog.hu/2011/04/28/cimsor_1/full_commentlist/1#c13390057
Válasz erre: 1. Készül a magyar dízel-motorkerékpár
2011-05-03T22:49:18+02:00
2011-05-03T22:49:18+02:00
Xebulon
http://blog.hu/user/175063
Ha olcsón és kényelmesen akarsz járni, inkább egy gázszettet szerelj be egy robogóba. <br />
Még cserélhető kemping gázpalackkal is elmehet... Esténként még kávé és vacsora is főzhető a maradék gáz segítségével...
https://dieselbike.blog.hu/2011/04/28/cimsor_1/full_commentlist/1#c13368186
Válasz erre: 1. Készül a magyar dízel-motorkerékpár
2011-05-01T18:56:16+02:00
2011-05-01T18:56:16+02:00
csuvel
http://blog.hu/user/288163
Az alkotási vágy kiélésén kívül ennek semmi értelme sincs.<br />
De jó munkát és sok sikert kívánok hozzá! érdeklődve várom a végeredményt.
https://dieselbike.blog.hu/2011/04/28/cimsor_1/full_commentlist/1#c13346823
Válasz erre: 1. Készül a magyar dízel-motorkerékpár
2011-04-29T00:52:14+02:00
2011-04-29T00:52:14+02:00
kkn
http://blog.hu/user/61130
<a href="http://dieselbike.blog.hu/2011/04/28/cimsor_1?fullcommentlist=1#c13345099" class="reply_nick_99462" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 13345099 );">@makmarci</a>: Abban is, meg a konszerntesó Hyundai-ban is.<br />
<br />
<a rel="nofollow" href="http://www.hasznaltauto.hu/auto/hyundai/accent/hyundai_accent_1.5_crdi_gls-4412818">www.hasznaltauto.hu/auto/hyundai/accent/hyundai_accent_1.5_crdi_gls-4412818</a><br />
<br />
Úgy rémlik, a régi Alfákban is előferdült, , pl. 33, de az 1.8, és így valószínűleg nehéz is.
https://dieselbike.blog.hu/2011/04/28/cimsor_1/full_commentlist/1#c13345099
Válasz erre: 1. Készül a magyar dízel-motorkerékpár
2011-04-28T21:36:47+02:00
2011-04-28T21:36:47+02:00
makmarci
http://blog.hu/user/99462
A KIA RIO-ban van még asszem 3 hengeres 1.5 diesel blokk, talán nem is drága, de ahogy elnézem, jobban jársz, ha veszel egy komplett jobbkormányos autót, és a végén ami nem kell, eladod.
https://dieselbike.blog.hu/2011/04/28/cimsor_1/full_commentlist/1#c13344867
Válasz erre: 1. Készül a magyar dízel-motorkerékpár
2011-04-28T21:13:28+02:00
2011-04-28T21:13:28+02:00
apamacko
http://blog.hu/user/91197
PSA 1,4D, vagy Polo 1,4D (régi szívó 4 henderes) sztem olcsón szerezhető, kb 50 lovat tudnak ami elég.<br />
Az 1,4 PD 3 hengeres meg igen tartós és takarékos, csak jó legyen a PD elem benne :-) a súlya is jó lehet, és az elektronika kevesebb benne mint a későbbiekben.
https://dieselbike.blog.hu/2011/04/28/cimsor_1/full_commentlist/1#c13344277
Válasz erre: 1. Készül a magyar dízel-motorkerékpár
2011-04-28T20:08:55+02:00
2011-04-28T20:08:55+02:00
lally
http://blog.hu/user/173756
De miért említesz régebbi konstrukciójú mptprpkat, ha a jelenlegi emissziós normákat kell teljesíteni? Drága móka lesz! De küzdelmes.
https://dieselbike.blog.hu/2011/04/28/cimsor_1/full_commentlist/1#c13344018
Válasz erre: 1. Készül a magyar dízel-motorkerékpár
2011-04-28T19:36:33+02:00
2011-04-28T19:36:33+02:00
Tomchy
http://blog.hu/user/139035
<a href="http://dieselbike.blog.hu/2011/04/28/cimsor_1?fullcommentlist=1#c13343853" class="reply_nick_279407" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 13343853 );">@a.szirbik</a>: Nem olcsó, Magyarországon jól eladható akármilyen roncs, ha a számok épek...
https://dieselbike.blog.hu/2011/04/28/cimsor_1/full_commentlist/1#c13344011
Válasz erre: 1. Készül a magyar dízel-motorkerékpár
2011-04-28T19:35:55+02:00
2011-04-28T19:35:55+02:00
Gyurma73
http://blog.hu/user/151868
<a href="http://dieselbike.blog.hu/2011/04/28/cimsor_1?fullcommentlist=1#c13343853" class="reply_nick_279407" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 13343853 );">@a.szirbik</a>: nekem is a 3L TDI jutott eszembe!!<br />
Félig meddig mechanikus,alublokkos,a 3 hengeresek közt a legkönnyebb.<br />
<a rel="nofollow" href="http://www.dieselbike.net/vw/vw.htm">www.dieselbike.net/vw/vw.htm</a>
https://dieselbike.blog.hu/2011/04/28/cimsor_1/full_commentlist/1#c13344009
Válasz erre: 1. Készül a magyar dízel-motorkerékpár
2011-04-28T19:35:33+02:00
2011-04-28T19:35:33+02:00
Tomchy
http://blog.hu/user/139035
<a href="http://dieselbike.blog.hu/2011/04/28/cimsor_1?fullcommentlist=1#c13343852" class="reply_nick_282420" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 13343852 );">@GERI87</a>: A sorok között nekem ez még mindíg csak indok, hogy az ember a cimborájával a garázsban flexet ragadhasson. Napi 50-60 km ingázásra lehet venni egy 250-es robogót/motort (én inkább az utóbbira szavaznék) kevesebbért, alkotni más érzés. Ez a valódi ok!<br />
plzltn, cáfolj vagy erősíts meg, kérlek!
https://dieselbike.blog.hu/2011/04/28/cimsor_1/full_commentlist/1#c13344008
Válasz erre: 1. Készül a magyar dízel-motorkerékpár
2011-04-28T19:35:26+02:00
2011-04-28T19:35:26+02:00
tajgagyöngye
http://blog.hu/user/602481
<a rel="nofollow" href="http://www.lombardinigroup.it/it_IT/lombardini-products/liquid-cooled-diesel-engines/ldw-442">www.lombardinigroup.it/it_IT/lombardini-products/liquid-cooled-diesel-engines/ldw-442</a>
https://dieselbike.blog.hu/2011/04/28/cimsor_1/full_commentlist/1#c13343984
Válasz erre: 1. Készül a magyar dízel-motorkerékpár
2011-04-28T19:31:32+02:00
2011-04-28T19:31:32+02:00
tajgagyöngye
http://blog.hu/user/602481
Szerintem egy microcarból vagy mopedautóból származó Kubota vagy Lombardini motor is jó szolgálatot tenne.
https://dieselbike.blog.hu/2011/04/28/cimsor_1/full_commentlist/1#c13343853
Válasz erre: 1. Készül a magyar dízel-motorkerékpár
2011-04-28T19:15:12+02:00
2011-04-28T19:15:12+02:00
a.szirbik
http://blog.hu/user/279407
wv 1.2 pdtdi motorja is jó lehet! 3 hengeres, 61 ló, súlyra szerintem a felsoroltaktól mindtől könnyebb, és Lupoban vagy A2-ben sem fogyaszt 3.5-től többet. Érdemes lehet elgondolkozni rajta! 2000-es évjáratú törött (aluminium alkatrészek miatt nehezen és drágán javitható) autóból szerintem olcsón lehet motort szerezni. Aztán lehet tévedek :D
https://dieselbike.blog.hu/2011/04/28/cimsor_1/full_commentlist/1#c13343852
Válasz erre: 1. Készül a magyar dízel-motorkerékpár
2011-04-28T19:15:06+02:00
2011-04-28T19:15:06+02:00
GERI87
http://blog.hu/user/282420
<a href="http://dieselbike.blog.hu/2011/04/28/cimsor_1?fullcommentlist=1#c13343322" class="reply_nick_139035" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 13343322 );">@Tomchy</a>: <br />
<br />
"a dMZ építésekor; gondoltam, olcsó lenne azzal munkába járni......A 3 lóerő se támogatná a számára már interkontinentálisnak számító napi 50-60 kilométert. Így jött az elhatározás: kellene egy akkora dízel-motorkerékpár fabrikálni"<br />
<br />
Ezek szerint bejárásra kell, tehát alacsony fogyasztással.
https://dieselbike.blog.hu/2011/04/28/cimsor_1/full_commentlist/1#c13343322
Válasz erre: 1. Készül a magyar dízel-motorkerékpár
2011-04-28T18:07:26+02:00
2011-04-28T18:07:26+02:00
Tomchy
http://blog.hu/user/139035
Miért kell mindíg gazdasági indokokkal alátámasztani, ha valaki barkácsolni szeretne? Itt mindenki halvérű közgazdász?<br />
Ha sikerül, az "én alkottam" érzés mindent megér. Minden másra meg ott a MasterCard!<br />
<br />
Hajrá! Alkoss, ha akarsz!
https://dieselbike.blog.hu/2011/04/28/cimsor_1/full_commentlist/1#c13341737
Válasz erre: 1. Készül a magyar dízel-motorkerékpár
2011-04-28T15:39:28+02:00
2011-04-28T15:39:28+02:00
pandius
http://blog.hu/user/589137
Mi lenne a cél??? Nem fogyaszt kevesebbet mint pl. egy GS 500 blokk és nem is megy sokkal jobban. Nehezebb is, ja és a gázolaj is drága már. Mondjuk ha valaki esetleg buszvezető akkor... :D
https://dieselbike.blog.hu/2011/04/28/cimsor_1/full_commentlist/1#c13341730
Válasz erre: 1. Készül a magyar dízel-motorkerékpár
2011-04-28T15:38:51+02:00
2011-04-28T15:38:51+02:00
GERI87
http://blog.hu/user/282420
Szép és jó de még mindig ott van az hogy le kell rendszámoztatni és ha nem fogyaszt kevesebbet 2,5 liternél akkor kb felesleges...mert olyan motort venni is lehet (már ha tizenlóerőben gondolkozunk):)<br />
<br />
"Olyan elem nem jöhet a képbe, amit nem tudok uralni. Ne feledjük a hátrányait: mint minden bonyolult mikroelektronika, a végletekig érzékeny a vízre, ami egy motoron, lássuk be, nem előny."<br />
<br />
Márpedig ha modern dízel kell akkor ez megkerülhetetlen.<br />
A víz elleni védekezés meg nem akkora cucc hogy ez legyen az akadálya.
https://dieselbike.blog.hu/2011/04/28/cimsor_1/full_commentlist/1#c13341254
Válasz erre: 1. Készül a magyar dízel-motorkerékpár
2011-04-28T15:08:28+02:00
2011-04-28T15:08:28+02:00
ZON
http://blog.hu/user/167778
Szép nagy fába készülsz belevágni...<br />
Kitartást, és sikert kívánok!