34.Az utolsó csavar is a helyén (befejeződött az építés része)!

2012.08.25. 15:57 plzltn

DSCF2026

De hogy mennyi történés árán értem ide…Huhh, elmesélni is nehéz lesz. Ha tartalomjegyzéket írnék bevezetőnek, akkor a következők benne lehetnének.

-Motorgenerál után elektromos kábelkorbácsot építettem, perifériák üzembe állításával, mentem a közelben mintegy 50 km-t.
-A tank zárttá tétele.
-Ülés megemelése.
-Majd szervezett útként újabb cca 50km, aminek egy utánfutón hazaszállítás lett a vége.
-A nemjól meghúzott vezérműtengely csavar lelazult, át is ugrott a szíj, mire a kipufogó szelep elérte a dugókat…de megúsztam.
-Javítás után, hosszú lehajtással, tompított kipufogóval a következő szervezett úton újabb 80 km…siker! (végsebesség mérés bíztató 113Km/h)
-Hőmérő óra tankba építse.
-Lámpák, tartói
-Esztétikai finomítások tömkelege.
- Feliratok
-Kipufogó
-Háttámla-hátsó ülés
-Elektromosság
-Ülés alatti burkolat
- Hátsó teleszkóp, …még mindig, sőt, „forever”!
- stb, stb, stb

2 komment

Címkék: dmz dieselbike

süti beállítások módosítása